I´m so happy ;) - Reisverslag uit Arequipa, Peru van Wendy Verheijen - WaarBenJij.nu I´m so happy ;) - Reisverslag uit Arequipa, Peru van Wendy Verheijen - WaarBenJij.nu

I´m so happy ;)

Door: Wendy

Blijf op de hoogte en volg Wendy

20 Maart 2010 | Peru, Arequipa

Hallo allemaal,

Whaaa wat kun je veel doen op 5 dagen!;) Ik heb het zo geweldig naar mn zin dat het bijna zonde van de tijd is om een uur een verhaal te typen;) (ik heb het dan ook al enkele dagen uitgesteld, maar als ik nog langer wacht is het veeeeel te vele om te vertellen)

Ik zei in het vorige verhaal nog kei naief; tis kei gevaarlijk hier in Lima, maar maak je geen zorgen. Dat had ik niet moeten zeggen... terwijl ik het vehraal aan t typen was hebben ze mn gsm, wat van mn kleren en de helft van de baggage van 3 andere meiden op mn kamer gestolen ..:( Dus jeh.. zo veilig was het dus toch niet;) Maargoed, snel vergeten en op naar Huacachina!!
HOE GAAF WAS DAT!! Ik ben meteen de dag dat ik aankwam gaan sandboerden, de laatste rit van de dag en tegvens de mooiste. Stel je ff voor; OVERAL waar je kijkt is zand, hoge duinen en sahara-like. Midden in de vallei ligt een met-palmbomen-omrande-oase cq. lagune en zodra je midden in de woestijn zit gaat de zon onder...hoe mooi is dat??? Het was echt geweldig! 1,5 uur met de buggy rondgescheurd (en ja hij haalde de 100 km\uur, en daarna kon in niet meer kijken vanwege al het zand in mn ogen) die meer heeft gevlogen dan dat hij de grond heeft geraakt... en tussendoor 3 keer gestopt om zo´n berg of 6 af te boarden...DAMN dat is ruig! Het is super zwaar, en je kun amper sturen in het zand, en je hebt uitendelijk OVERAL zand.. maar het was zo gaaf! (dat heb ik volgens mij al 10 keer gezegd nu;))

Handig was ook dat, toen ik aankwam in het hostel, ik nog voor ik mijn backpack had neergezet al tegen een stel te-lache-maar-echt-niet-goed-bij-hun-hoofd canadezen en australiers aanliep.. Die kerels zijn stuk voor stuk al een maand of 6 rond aan t trekken en hebben elkaar onderweg ergens ontmoet en ze zijn echt super lachwekkend!! Rest van de dag dus gevuld met lui in het zwembad in het hostel hangen, biertjes drinken in de zwembad-bar en BBQ (die het hostel organiseerde) super relaxed.. En ach een stel gekke australiers en canadezen passen wel in mn plaatje, dus uiteindelijk ben ik nu met diezelfde mensen naar Arequipa gegaan en gaan we vanuit hier vannacht met zn 5en 3 dagen de Colca Canyon trek doen. Voornamelijk lopen, en slapen bij locals en probren wat vis te vangen, condors te spotten en in een heet thermaal bad op 3800 mtr hoogte bijkomen :) De Colca Canyon zou eigenlijk de hoogste canyon ter wereld zijn (hij is ook meer dan 2 keer zo hoog\diep als de Grand Canyon) maar enkele jaren geleden kwamen ze erachter dat de buurman 150 mtr dieper was...:S Maargoed, dit blijft de mooiste trek. En tegendraads als ik ben, doen wij mn in de andersterom-route dan de gemiddelde andere tourist, dus komen we hopenlijk niet alleen maar bussen vol toeristen tegen:)

Dus jeh.. dat is vroeg naar bed en vannacht om 3.00 vertrekken!! Nice..;)

Ik hou het kort, ik heb het prima naar mn zin hiero, ontmoet de interesantste mensen van over de hele wereld, en het gaat eigenlijk veel te snel...

Adios amigos!

Wendy

  • 20 Maart 2010 - 20:45

    Robert:

    Heej Wendy!

    Jammer van het gestolen spul, maar verder: té vet al die avonturen van jou! Maak er nog wat van de resterende 2 weken! :)

    Groeten uit Budapest, R.

  • 21 Maart 2010 - 12:33

    Dennis:

    .. dary!

  • 21 Maart 2010 - 12:46

    Dennis:

    Klinkt erg vet sister! Kan me inderdaad indenken dat je daar meer interessante mensen vindt dan in Ospeldijk, om maar es wat te noemen. Zelfs met zand tussen je bilnaad (en waar al niet meer :P)

    Volgende keer ga ik ook mee!

    (ow, en ik heb gister gedraaid op een van de wazigste feesten ever, met 100 OsMam rockers in een woonkamer incl bar en PA, en ze zongen allemaal '500 miles' van de Proclaimers meer :D erg tof!)

    Knuffels, Dennis

  • 21 Maart 2010 - 17:49

    Pap En Mam:

    Hoi Wendy,
    Niet te geloven dat je op los zand kunt sandboarden.
    Maar wij zien het al voor ons hoe jij je amuseert,tof zeg!
    Fijn dat je je zo goed vermaakt met de lache maar niet goed bij hun hoofd jongens.

    Nog veel plezier,en tot het volgende verslag.

    Gr.P.en M.

  • 22 Maart 2010 - 11:53

    Esmee:

    He meis,

    Echt fijn om te horen dat je het zo goed naar je zin hebt daar alhoewel ik ook niet anders had verwacht haha.
    Geniet er van de laatste weken!!! daarna snel een keer bijbuurten, ik wil alles (nouja bijna alles moeten ook wat over houden voor een tweede bezoekje) horen en zien qua pics!

    Have fun

    Groetjes Esmee

  • 24 Maart 2010 - 16:24

    Stefke En Franco:

    como sta amiga wendy,
    muy bien??? nosotros son moy feliz.

    hahaha
    wat een verhalen allemaal. echt te leuk ... gelukkig dat je wel nog tijd maakt om te schrijven. Kunnen we mooi met je mee genieten.

    geniet nog van de dagen daar in het warme peru....

    hier begint het gelukkig ook wat warmer te worden.

    tot snel veel liefs en have fun.

    muchos saludos y besos de bshvn clan ;)
    Me Gusta y Franco

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Arequipa

Wendy

Actief sinds 30 Jan. 2010
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 15256

Voorgaande reizen:

26 September 2014 - 25 Oktober 2014

Oh oh Colombia..

07 September 2013 - 28 September 2013

Thailand

25 Augustus 2012 - 15 September 2012

Indonesie

02 September 2011 - 23 September 2011

Guatemala & Belize

20 Februari 2010 - 05 April 2010

Le Sud d'America: Beware!! haha

03 September 2006 - 04 Maart 2007

Nepal & India, omdat het kan..!

Landen bezocht: