Tomorrow...tomorrow...jaldiedal-die-dal - Reisverslag uit Nederweert, Nederland van Wendy Verheijen - WaarBenJij.nu Tomorrow...tomorrow...jaldiedal-die-dal - Reisverslag uit Nederweert, Nederland van Wendy Verheijen - WaarBenJij.nu

Tomorrow...tomorrow...jaldiedal-die-dal

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Wendy

18 Februari 2010 | Nederland, Nederweert

Jups.. morgen is het zover...ofja, morgennacht om n uur of 3 eigenlijk pas, dus feitelijk is het zaterdag :)

Backpack is gepakt, tickets zijn geprint en ik ben volle bak de laatste quality-time met Loek door aan t brengen:P Kortom: ik ben er klaar voor! (op wat after-carnaval-keelpijn-en-griep na dan..maar dat fixen we even met wat paracetamollen en vitamientjes!)

Conjo's, adios voor nu. Next time is het 'Wendy live from Ecuador' (waar het trouwens zo'n 20-25 graden is, en NIET steeds sneeuwt... gewoon ff ter informatie ;))

x

• 20 Februari 2010 - 12:44

Annemarie :

Ha die wendy,
    Hoop dat je een goede reis hebt gehad! Ben erg beniewd naar je eerste echte reisverslag. Zal aan je denken als ik maandag weer aan mijn reeks van 7 begin! ;) Heel veel plezier alvast. doeii (annemarie, die van het werk)

• 20 Februari 2010 - 16:22

Loek:

Ha sjatje,

Hiel veul plezeer en quality-time waas ut zeker!
    Doe zits noe nog in de locht mer ich spreak dich vannacht!

Kus.

• 20 Februari 2010 - 19:30

Jolanda Van Haren:

Heej Wendy!

Zoo tof dat jij nu lekker in Zuid-Amerika zit. Ben helemaal niet jaloers hoor ;). Nachtdiensten draaien is ook best leuk ;). Veel plezier daar.

xxx

• 20 Februari 2010 - 23:26

Rosalie En Theo :

Hallo Wendy,
    We wensen je heel veel plezier in Ecuador en pas goed op jezelf.

Groeten.

• 21 Februari 2010 - 10:26

Lieselotte:

heej wen,

hoe is je eerste dag geweest in t warme ecuador?
    klinkt niet verkeerd hoor! hoe was de vlucht? hopelijk viel die mee en kun je nu lekker genieten!

xxxx lieselotte

• 21 Februari 2010 - 11:12

Pap En Mam:

Ha Wendy

Fijn dat de reis goed is verlopen.
    En nou maar lekker genieten in Ecuador!!!

Groetjes en kus van ons!!!

• 21 Februari 2010 - 12:50

Hilde:

Haaa Wendy!
    Ik ben jaloers! Jij zit nu lekker in het zonnetje voor 6 weken aan de andere kant van de wereld en ik ben helaas weer terug van een zonnig weekje wintersport en moet morgen weer werken ;)
    Hoe was je reis en heb je nog van de carnaval genoten?
    Nou geniet er van en ik ben benieuwd naar je eerste verslagen en foto's! vanuit de andere kant van de wereld!