Het schiet op... - Reisverslag uit Nederweert, Nederland van Wendy Verheijen - WaarBenJij.nu Het schiet op... - Reisverslag uit Nederweert, Nederland van Wendy Verheijen - WaarBenJij.nu

Het schiet op...

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Wendy

06 Februari 2010 | Nederland, Nederweert

Ola! (jaa..Wendy's eerste Spaanse woordje ;))

Zoals iedereen vast al gehoord had ga ik er weer een tijdje vandoor om de wijde wereld te verkennen (dju, wat klinkt dat toch wijs haha:)) Dit keer geen 6 maanden, nope, ik ga eens kijken of ik ook in 6 weken mn aan mijn aanbevolen dagelijkse hoeveelheid 'ontwikkelingsland' kan komen... Aangezien de weersvooruitzichten al reiken tot de dag dat ik land in Quito (22 Graden en bewolkt op dit moment..), werd het toch eens tijd voor een eerste verhaaltje :)

Ik vertrek op 20 Februari (de zaterdag NA de carnaval, voor de oplettende kijker) in alle vroegte naar Ecuador voor 3 weken, en vervolgens hop-chop ik nog 3 weken door Peru. (Paas)maandag 5 april kom ik dan weer terug.

Blijkbaar zijn mijn onzinnige (en veuuuulll te lange) verhalen de vorige keer tegen alle verwachtingen in erg goed bevallen. (ik heb ze zelfs ingebonden als hard-cover boek kado gekregen!!) En ach, wie ben ik om mensen te onthouden van hun wekelijkse portie "de wereld op zn Wendy's"?
Dus bij deze.. voor alle mensen die alweer 2 jaar hoopvol in hun mailbox kijken op zoek naar een nieuwe mail van "Pyromaan_@hotmail.com".. Uw gebeden zijn verhoord; the story continues! Alleen dan nu via deze site, die hopelijk minder rare tekens tussen de tekst door typt en WEL gewoon leesbaar is :)

Duss.. om een lang verhaal vooral niet nog langer (en meliger, gezien het tijdstip: 05.01 in de nachtdienst.. *gaap*) te maken:
Voor allen die het op kunnen / gaan brengen mijn verhalen te lezen: Proficiat! Voor allen die dit niet doen: Ook Proficiat! (all rights reserved; Samson & Gert, Studio 100)

Hasta Luego!! (en zowaar mijn tweede + derde woordjes Spaans:))

Alvast Alaaf! (joa, joa maaktj uch gein dikke bein.. des gewoeen nog Limburgs:))

Wendy

• 07 Februari 2010 - 14:32

Rian:

He Wendy!
    heb ik zowaar de eer om als eerste te reageren!
    Heel fijn, die site, kunnen we je vanaf de 12e verdieping toch gewoon volgen!
    Alvast veel plezier, maar zie je vast komende weken nog wel!
    Groetjes, Rian

• 07 Februari 2010 - 18:05

Sanne Scheepens:

He Wendy,
    Veel reisplezier! Zal ik de nachtdienst wat verlichting geven om wakker te blijven je waar ben je nu!
    Gr San

• 07 Februari 2010 - 19:21

Hilde:

Nou hebben we tenminste nog een extra site om te bezoeken zo tijdens de nachtdienst! Erg gezellig dat je ons op de hoogte houdt! Nou alvast heel veel plezier en geniet er van! Ik zie je zo nog tijdens onze laatste keer samen werken voorlopig!
    Liefs

• 08 Februari 2010 - 11:12

Danielle De Groot:

Hey Wendy...
    Veel plezier.. ben benieuwd naar je verhaal!

Groetjes Danielle

• 08 Februari 2010 - 13:57

Robert De Groot:

Hoppa!

Zal mezelf gelijk maar even inschrijven voor de automatische e-mail service. Veel plezier alvast en misschien zie ik je nog wel een keer voorbij flitsen gedurende carnaval!

R.